svar på kommentar



Fick en kommentar för ett tagsedan, Varför inte jag & min pappa har den kontakten man ska ha.. 

Jag vill inte direkt gå in i detalj & berätta exakt varför jag & min pappa inte har det som man egentligen ska,
men kan skriva lite snabbt, jag var pappas lilla flicka när jag var liten. han brydde sig bara om mig & var så stolt över att jag var hans dotter, så som det ska vara liksom. 

men sen tog flaskan över honom, alla han umgicks med drack & det blev bara för mycket helt enkelt. 
När jag var 6 år, åkte pappa in på behandlingshem & jag flyttade då hem till min mamma. 

jag minns inte riktigt hur länge min pappa satt där, men det var inte någon längre tid. 
han kom ut & alla trodde ju att allt skulle gå bra för han, men han var på flaskan igen. det var hans bästa vän! 

Tiden gick & jag gled mer & mer ifrån honom .. jag saknar min pappa, riktigt mycket!
men jag är så van vid att det är såhär, & jag är så tacksam över att min mamma finns!

Iallfall, sen kom en tjej in i hans liv & då var det bara henne i huvudet på honom, jag fanns liksom inte för honom alls.. sen tog det slut & han bytte tjej, efter tjej, efter tjej! 

Nuu . har han en tjej som jag faktiskt gillar, hon har fått han till att sluta dricka & fatta att det verken är bra för honom eller för hans omgivning! 

dock har han knappt tid för mig, som vanligt ..men jag lever med det . 

Hoppas du fick svar på din fråga, iallfall lite (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble