sista inlägget för denna kväll ;)

håller på att bli sjuk.  Har inte tid för det, har så mycket att ta igen i skolan.. typ 3 prov & massa annat! 


Idag har det varit en bra dag, trots att jag inte känner mig alls bra! 
Har umgåts med min pojkvän & min vän Ida. Vi har ätit kina mat & bara haft det allmänt trevligt,har även tränat!
Har planer för helgen också, förhoppningsvis blir det dricka. Annars blir det bara en helg tillsammans med Måns, 
Kanske bio eller nåt annat roligt. vi får väl se helt enkelt! 
Nu tänkte jag gå in & borsta tänderna sen lägga mig & gosa ner mig under täcket & kolla på en bra film!
Godnatt & sov gott

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble