mitt allt.

jag älskar dig måns, mer än vad du anar! 

Du kom in i mitt liv & gjorde det lättare att andas, du fick mig verkligen på fötter igen! 
Vi vet exakt allt om varann, vi har öppnat upp oss för varann som böcker! Det vi har älskling, är äkta kärlek! 

Vi har precis som alla andra haft jobbiga stunder, då allt gått rakt åt helvete men vi har alltid fixat upp det på ett eller annat sett, hade jag kunnat skulle jag ge dig hela världen! 

Vet du vad det vackraste jag vet? - det är när du ler & tittar på mig med dina vackra ögon & säger, jag älskar dig melissa! Det är verkligen det bästa & vackraste jag vet! 

Kände bara att jag behövde få skrivit detta, JAG ÄLSKAR DIG MIN PRINS, nu då & föralltid! 

10/2-10 - ETT DATUM FÖRALLTID!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble