kommit in i en period som är svår ..

Känner att jag inte orkar skriva en massa inlägg med bara klag för det kan inte vara så roligt för er att läsa. Så efter helgen när jag fått rensa skallen från allt skit & fått vara med min stjärna så kommer jag tillbaks med nya tag!

Det har varit en lugn dag idag, riktigt skönt faktiskt. Har solat med Angelica, blev 20 minuter denna gången! 
& sen bara tagit det chill i byn. 

Efter skolan imorgon åker jag ner till Mikaela som sagt, & stannar där tills lördag eller söndag, får se hur allt blir! 
ska bli otroligt skönt att komma här ifrån lite. Men kommer sakna min mamma.  Men jag står ut!

Jaa, det var väl allt jag hade att komma med för ikväll. Kommer nog inte uppdatera något under helgen, kan hända att det blir nåt litet inlägg så håll utkik! 

Kommentarer
Postat av: Eriica

Jätte fin blogg! :)

2012-03-02 @ 01:38:09
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: Eriica

Får hoppas att allt blir bättre för dig snart! :)

2012-03-04 @ 14:12:30
URL: http://eswensson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble