i'ts fucking killing me.

Rubriken säger allt, idag är en sån dag då jag verkligen hade velat skita i allt, bara ge upp hela världen. & bara sova, tills jag inte kan sova längre.
Jag har fått en helt annan syn på livet efter allt som har hänt, hur fel allting kan bli. Från hur bra som helst, till att vänner bara tas ifrån en.
Vissa sitter bakom galler & andra har tagit ett kliv fram, det är sorligt.

Jag tänker inte bry mig om det mer, dem enda jag kommer bry mig om är dom som står kvar vid min sida oavsett vad som händer på vägen, - jag är tacksam för dom jag har! Dom som har gått var inte menade att vara i mitt liv från början. 

Bilden jag la upp innan vad på min vän Nille, han betyder så mycket för mig! 
Jag kan inte sluta lyssna på låtar som jag & han satt & lyssna på hemma hos honom.
Fälla en tår & tänka på gamla minnen, som aldrig försvinner från mitt minne! 

Jag väntar på dig nille, tills du kommer ut! Då är allt som vanligt igen! 
JUST NU ; i mina högtarlare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble