Om Gud funnits hade det inte funnit så många svikna människor..

Varför är det alltid dom bästa som blir straffade? Jag kan verkligen inte förstå det.. Dom jag känner som blir utsatta för saker om och om igen är verkligen personer som inte har gjort något mot samhället överhuvudtaget. Dom har aldrig gjort något ont..

Men våldtäcktsmän, pedofiler, mördare etc. händer det aldrig något med. Dom borde sitta i elektriska stolen eller torteras, istället får dom sitta på våra fina svenska fängelsen och leva livet. Pedofiler osv sitter tom isolerade från dom andra fångarna för att inte få stryk.. Dom borde sitta med dom andra, få stryk varje dag. Helst dö, om det är lindrigt nog.

Kommentarer
Postat av: sara

helt rätt. man ska få dela me sig av dsina egna åsikter o din åsikt höll jag fullständigt me dig om!!!

2012-01-20 @ 11:51:53
Postat av: e v e l y n a . b l o g g . s e

Headern fixade en kompis till mig, men resten gjorde jag själv :D!

2012-02-01 @ 23:35:28
URL: http://evelyna.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble