Melissa Hjärta Måns!

ett år & elva månader. Jag älskar min pojkvän över mycket, han har lärt mig allt han kan kom kärlek.
Vi har gått igenom mycket skit på dessa snart två åren, men vi står starkare än någonsin hand i hand. Jag är världens lyckligaste tjej & det menar jag verkligen. Du är mitt liv Måns Filipsson. Utan dig är jag inget! Puss min fina kille,
Imorgon ska vi mysa till det eftersom han inte kan komma till mig idag för han har sin sista dag på samhällstjänsten imorgon. ' saknar dig gubben, 
föralltid du & jag!

Kommentarer
Postat av: ami

åh, vad sött och grattis :) sen krya på dig, såg att du också var hemma!

2012-01-20 @ 11:03:47
URL: http://silverlady.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble