" Livet blir bättre "

Nu har jag platsat mig i sängen, jag börjar känna mig sjuk. ;/ Orkar inte det, & har verkligen inte tid till att vara sjuk, men det är ju inget man kan stoppa direkt, får lägga mig i tid ikväll & hoppas på att jag mår bättre imorgon!

Kollade på ett program precis som heter " Livet blir bättre " om jag minns rätt(?)
Det handlar om barn som haft en jobbig uppväxt, såg mig rätt mycket i detta avsnittet.
Dem sa också att 50 barn om året tar livet av sig, det är nästan 1 barn i veckan. & det är sjukt! 

Nu ska jag sätta igång en film tror det blir Big Daddy.
Godnatt bloggläsare 

Jag älskar er mina trollungar, Ni är dem bästa systrarna man kan önska sig.
Jag kommer skydda er med mitt liv, ni är allt för mig & jag saknar er så det gör ont!

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: tack! :) rusta & H&M ;)

2012-01-18 @ 22:35:49
URL: http://soere.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble