bad & gym!

Förlåt för dålig uppdatering idag, Men har verkligen haft fullt upp slutade 4 idag. Efter skolan slutat så stack jag Ida hem till Zana, vi åt gott & sen ner till simhallen för att simma, men det sluta med lek & bus istället, haha!
& efter vi hade varit i bassängen i 1 timme & 30 minuter, så bastade vi. sen gick vi in & gymmade!
Nu ska jag in & duscha, sen ta det jävligt lugnt för min kropp & hjärna är helt slut efter idag.
Zuz & Ida, jag älskar er tjejer. ingen tvekan på det! 

Mitt mål ska jag ha klarat tills sommaren, nu är det bara till att ge allt vad jag har & inte ge upp! 
Jag ska fixa det!



Kommentarer
Postat av: Kalle Hedin

allt bra med dig? :D

2012-01-26 @ 20:56:51
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej superfin blogg! Vad är det för mål du har? Ha en fortsatt trevlig dag :)

2012-01-26 @ 21:08:11
Postat av: Melissa

Mina mål är att bli nöjd med mig själv. jag är nöjd med mig själv, men vill få den kroppen jag vill ha :) Det är mina mål, :)

Tack detsamma!

2012-01-26 @ 21:26:38
URL: http://diaryofmelissa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble