Svar till frågestunden!

Tänkte köra svaren från frågestunden. Inte jätte många frågor men några blev det. 

1. Sofia : hur länge har du & din pojkvän varit tillsammans? I söndags allså den 19, hade vi två år 
2. hur länge har du bloggat? jag har bloggat ett tag, men har bytt bloggar & så! så kanske två år (:
3. Varför började du blogga? mest för att kunna skriva av mig. & för jag tyckte det verkade kul.

4. Vilka bloggar läsar du? (länka gärna)
Paow Alexandra Jockiboi Dajana - det är några av dem!

5. Vad är det bästa samt det sämsta med att blogga? - Det bästa med att blogga är att det är roligt, & det sämsta är nog när man inte kommer på riktigt vad man ska skriva om. Att ha en riktig bloggtorka, det är jobbigt !

6. Vad är det speciella med din pojkvän? - Att han är världens bästa :)

7. Hur blev ni tillsammans? Vi träffades på en fest, & sen tog han kontakt me mig genom sin ex. bästavän & sen träffades vi & efter tre veckor, blev vi tillsammans.

8. Tog han din oskuld? :) Yes det gjorde han :)

9. Har du några syskon, hur många isf? :) jag har två små systrar. & en storebror!

10. Hur gammal är du egentligen? - jag blir 16 den 2 maj :)





Kommentarer
Postat av: jr

Sho! Allt bra :)?

2012-02-22 @ 13:05:49
URL: http://flowerpoweer.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble