osby idag.

Äntligen är det Fredag, & en hel veckas lov framför oss!
Ska hitta på en massa galenskaper 


äter jag glass med choklad sås! Gott som fan!
Ska snart in i duschen & efter det packa ner lite grejer som jag ska ha med mig till Osby, har ju lovat på mig att passa älsklings mammas hund. så får ju göra det(!) Nille ska också med så vi tar tåget klockan 5.

Imorgon blir det förhoppningsvis fest, hoppas verkligen på det för jag är fest sugen! Får se hur det blir med den biten, hörs senare. 

Hoppas ni får en bra fredag, puss!

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

fin blogg :)



tjänar du pengar på din blogg? Om inte är det bara att klicka på länken nedan och läsa och sedan registrera dig. Ett snabbt, enkelt & säkert sätt att tjäna extra pengar! :)



http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

2012-02-17 @ 15:36:23
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble