kvällen har varit ett rent helvete.

Min kväll har varit ett rent helvete Först ett jätte stort bråk med min pojkvän. hatar att bråka med honom, det gör riktigt ont i mig. men vi har löst det nu. Jag älskar dig Måns, ( vet att du kollar min blogg då & då )
Sen när man fått upp leendet lite & försökte vara glad, då kom det en ny sak som får en att må riktigt dåligt .. Att man aldrig får lov att må riktigt jävla bra utan att beskymmer efter beskymmer kommer ivägen för en ? 

Jag hoppas allt fixar sig, det måste det göra.

Kommentarer
Postat av: L I N N

Jag med, det var as bra ju!

2012-02-22 @ 11:51:25
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble