finns inget bättre än äkta kärlek!

Min kärlek till denna killen är obeskrivlig. 
Jag minns än idag första gången jag träffade Måns, det var som att hela tiden bara stannade. jag blev kär vid första ögonkastet. Dagen där på fick jag ett sms från ett nummer jag inte hade i min mobil. där det stod " godmorgon gullet, allt bra? <3 " minns det så jävla väl. 
& bara det smset gjorde min dag, & hela min vecka! 
Efter tre veckor blev vi tillsammans, & allt var perfekt! 
Nu sitter vi här & på söndag har det gått 2 år, & allt är fortfarande perfekt! Jag är otroligt lycklig!

Vi har dåliga dagar precis som alla andra, men vi ordnar upp det lika fort igen. 
Måns Filipsson, min kärlek till dig kommer aldrig dö ut! 
Jag älskar dig, nu då & föralltid! / din melissa.



Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Hoppas du får en grym fredag!



Puss!

/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-02-17 @ 10:08:16
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble