Dagens hiss & diss


              En  av dagens hiss måste gå till musiken. Hur tyst skulle inte världen vara utan det?

             Alla mina nära vänner som verkligen ställer upp för mig i vått och tort. Vad skulle jag göra utan er?

dagens diss, 

* falska människor, som hugger en i ryggen. Som bara pratar en massa skit & inte håller sig till vad som är rätt & fel, fuck falska människor. man klarar sig bättre utan dem, så dem får en fet DISS!

* ger en fet jävla diss till föräldrar som skiter i sina barn, som skapar dem & sedan skiter i dem, jag tycker det är fel.
eftersom att jag själv har det så, att en av mina föräldrar inte ängnar någon tid åt mig, så tycker jag det är så fel att göra på de viset, för varför ta ett liv till världen om man sen inte kan bry sig om de?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble