Today my life begins.

hello bloggen!
idag har jag verkligen tagit tag i min skola, jag har pratat med dem flesta lärare kollat upp vart jag ligger till & vad jag ska göra för att uppnå målen i dem ämnena osv. jag tror på mig själv, frågan är bara om jag har orken till att ge allt .. ? 

Förhoppningsvis får jag börja i en liten grupp nu i nästa vecka, håller tummarna för det! 

det var allt om det, orkar faktiskt inte tänka på det precis nu, för det får mig nästan till att spy! Fuck skolan!

Fick precis ett sms från min älskling & han ska ta sig till Klippan! Happy fucking girl! 
& vad som händer ikväll får vi se då.  hörs senare. puss!

Kommentarer
Postat av: suttan

sv: Menar du om jag gjorde min desing själv? Ja jag gjorde min desing själv! :))

2012-04-13 @ 16:16:25
URL: http://suttaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble