jag skriver vad jag vill, passar det inte så stick!

Min blogg & jag skriver precis vad jag vill i den, gillar ni inte det jag skriver, fine läs inte då!

Gud, om du vill vara så jävla elak hela tiden kan du väl åtminstone ge mig ett tecken på vilken jävla väg jag ska ta? Jag är ju helt lost just nu. Kan inte tänka normalt, mitt hjärta vägrar prata med mig och nu är jag så trött på allt att jag snart exploderar. & nej ingenting i detta inlägget handlar om min pojkvän, vilket många av er kommer tro, men jag älskar måns & så kommer det förbli.
Jag är bara förbannat förvirrad över mig själv, vart jag står & vad jag vill med livet? Ena dagen vill jag något, sen andra dagen är det helt tvärtom .. visst alla har/ har haft det så någon gång, men det är så jävla jobbigt, för vilken väg ska man ta? det gäller nog bara att göra det som känns bäst, & blir det inte bra nej då får man pröva på något annat, man måste ta chanser i livet ..
Ibland önskar jag att man var liten igen, så man slapp tänka, för ibland kan det vara sjukt jobbigt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble