damp?!

OMG! egentligen borde jag fan inte lägga ner min dyrbara tid på denna personen, men det har fan gått för långt.
Det är en kille, han är verkligen den största jävla bluffen här .. han ljuger så sten hårt så han verkligen tror på det själv, han går inför alla lögner han säger .. & det fula är att alla står & skrattar åt honom, men han märker inte det ?

varför gå runt & snacka en massa skit, är det ett roligt liv? man kommer inte långt med att snacka skit hela tiden, 
vissa kanske tänker så " förvärrar jag denna saken & folk går emot mig, så finns det alltid nån som står bakom mig" 
Men tillsist kommer exakt ALLA dina nära & kära bli så trötta på att man aldrig kan lita på vad som kommer ut ur din mun .. ÄR TRÖTT PÅ DIG KILLEN , du har gått för långt, du snackar skit om min tjejkompis & tror att du kan komma undan? jag säger inte att jag ska slå, eller berätta vidare grejer som jag vet om dig ;) men .. du kommer få detta i nacken, en vacker dag .. jag lovar dig :)


puuuh, andas ut (!) haha. kände bara att jag behövde skriva av mig lite. 
läs inte om ni inte vill, vill ni så gör det! thats it . puss

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: härligt att gymma, har inte gjort det på länge.. mest vara hemma :)

ja den har jag gjort själv!

2012-04-10 @ 22:51:16
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble