.......

jag har hållt mitt huvud högt, när det varit som tyngst.
jag kämpar med framtiden för att försöka bli den jag vill vara.det är jobbigt att vara en tjej utan mål, med en massa frågor utan svar. det är för mycket som cirkulerar runt i mitt huvud, jag vill bara skrika

jag har sårat folk å aldrig hållt mitt ord, gjort skitiga grejer som ingen förstår. men jag hoppas att någon är stolt, för att jag har tagit mig såhär långt. 

för att när allt är helt kaos å det inte finns något hopp så kämpar jag! . måste tacka min mamma, älskling å alexandra för att ni alltid stöttat mig i alla svåra lägen. ♥
det tar lång tid för alla att hitta sin egen värld!

Kommentarer
Postat av: Måns

du har många mål du är mitt mål och kommer stöta dig tills jag blir gammal och grå <3

2011-09-21 @ 13:35:26

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble