ZzzZZZzzzZZ!!!

Nej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig utan min sockerbit (måns).
Min tankegång har gjort mig övertrött så nu ska jag decka i min övertrevliga säng. Den tar alltid emot mig med öppna armar.

Imorgon blir det skola ingen vanlig skoldag, då vi ska till åby skolan & kolla på gymnasiet, olika linjer osv!, sen ska jag ringa lite till. Gud vad jag känner mig viktig och hemlig. Förlåt. Men jag kan inte bara säga det rakt ut. Ni hade aldrig förstått. Kanske senare? Kanske inte.. Hoppas ni sover gott iallafall. Puss /er Melissa 


Kommentarer
Postat av: Måns

Din sockerbit saknar att ligga brevid sin sockerpaj <3

2011-11-23 @ 14:12:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble