mamma. jag älskar dig!

Mamma. Mitt allt, jag älskar dig högre än alla ★ på himlen, 
du har funnit där för mig, tagit tag i min hand om jag legat nere på marken & försökt resa mig upp.
du dömmer inte mig för dem fel jag gör. du istället stöttar mig å försöker göra det till något bättre.
när jag kommer hem & säger " mamma, jag var dum idag osv." då börjar du inte skrika, raka motsatsen,
du sätter dig ner med mig & pratar om vad som hänt, när jag är ledsen berättar du för mig att allt blir bra.
& att du älskar mig, att jag är ditt allt, det bästa som hänt dig. 
du är min bästavän, för dig skulle jag gå i graven. kan inte tänka mig ett liv utan dig, du får aldrig försvinna ifrån denna värld, om det någon gång skulle inträffa, är det tillsammans med mig du ska försvinna! 
JAG ÄLSKAR DIG MEST. du är både min mamma & min pappa, allt på samma gång! ♥ tack för att du är du.
snart är det dags för min andra tatuering, det blir " mamma " på min handled, hoppas du blir glad å förstår att du är allt för mig. puss 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble