Devil är den mest mysigaste hunden jag någonsin mött på - min bebis! ♥

hey jag heter Devil & jag älskar att ligga på min mamma & mysa! speciellt tycker jag om att mosa henne & inte låta henne göra något annat mer än att koncentrera sig på mig! ;)

Ja det är devil i ett stort nötskal, lägger jag mig i sängen med datorn i knäet då kommer han snabbt som en blixt & lägger sig på mig, så jag inte kan se datorn. har jag min mobil & smsar så lägger han sig så att jag inte ser min lur, Denna hund är den mest kärleksfullaste & mamma sjukaste hunden jag någonsin mött på!
men jag klagar inte, jag gillar det! Han är FINAST & SÖTAST & VACKRAST av alla!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Heart Chat Bubble